7 mituri raspandite despre instalatii GPL auto

Există multe mituri despre conversia autovehiculului la GPL, care sunt raspandite din cauza lipsei de informații. Pentru a le clarifica, aș dori să va relatez câteva aspecte astfel încât să puteți sa va faceti propria parere.

De unde provin aceste mituri?

In general din vorba in vorba, ajungand la receptorul final o forma distorsionata a informatiei. Aceste mituri incep sa se spuna atat de des încât oamenii încep sa creada.Totodata, problema poate veni chiar din informatii care nu mai sunt de actualitate, dar care la un moment dat, aveau legaturi cu realitatea, iar datorita avansarii tehnologiei aceste informatii nu mai sunt relevante. Acesta este cazul cu miturile din jurul conversiilor GPL .

Iata care sunt cele mai raspandite mituri care duc la conceptii eronate cu privire la GPL:

1. Nu mai economisește bani

2. Pierderea de performanță

3. Montajul ar duce la anularea garanției

4. GPL nu este la fel de sigur ca benzina

5. Pierderea in spațiu de încărcare

6. GPL-ul este foarte greu de găsit

7. Masinile cu GPL sunt greu de alimentat

1.Economia de bani la alimentareinstalatii GPL alimentare

Consumul de combustibil GPL este putin mai mare decât pe benzina, dar se compenseaza cu pretul mult mai mic al alimentarii. Motivul pentru diferența de consum este diferența în conținutul energetic. De exemplu, benzina fără plumb Petrom are 31.2Mj / L în timp ce GPL are 26.8Mj / L. Aceasta echivaleaza cu doar o diferență de 14%. Multi oameni fac presupuneri cu privire la consumul de carburant GPL comparativ cu vehiculele pe benzină. Singurul mod de a compara cu precizie este folosirea identica a marcii, model, an, motor și transmisie, cu singura diferență fiind combustibilul. Astfel daca o masina are un consum de 10L / 100km, pe GPL, consumul va fi in jur de 11L / 100km. Cum gazul are o medie de pret de 2.20 Lei si Benzina 4.9 Lei, economia va fi undeva la jumate mergang pe gaz.

2.Pierdere mare de performanta

Cu muGpl auto Bucurestilti ani in urma, pe vremea cand instalatiile GPL se aflau intr-o faza incipenta era adevarat ca si performantele erau reduse. Cu toate acestea, tehnologia a evoluat si aceste lucruri nu mai sunt adevarate. Un vehicul cu un sistem de GPL lichid de top produce cel puțin aceeași cantitate de energie atunci când rulează pe GPL, comparativ cu momentul in care rulează pe benzină. Sistemele de injecție GPL lichide sunt de ultima generatie in tehnologia sistemelor de combustibil GPL auto. Instalatiile secventiale GPL de ultima generatie au o a scadere a puterii motorului si a cuplului cu cateva procente si implicit a vitezei maxime a autovehiculului. Acceleratia scade cu aproximativ 5% fata de alimentarea cu benzina. In cazul in care soferul doreste performantele de pe benzina, trecerea pe benzina este doar la un buton distanta.

3.Anularea garantiei

Având în vedere istoricul lung de conversii GPL și îmbunătățirea tehnologiei ,este destul de rar ca o conversie sa provoace vreodată o problemă care ar afecta garanția. Sistemele GPL sunt atât de fiabile încât mai mult de 1 milion de sisteme GPL au fost montate în fabrică de către producătorii de automobile din întreaga lume. Ford a ales un sistem de injecție de lichid de faza pentru fabrica lor echipate cu GPL Falcon EcoLPi. Dacia a ales pentru a merge cu un sistem de injecție de vapori de gaz secventiala pentru toata gama lor de autovehicule Ambele vin cu garantii complete din fabrica. Aceleași tehnologii de injectie lichida sau cu vapori sunt, de asemenea, disponibile pentru conversii dupa achizitionarea autovehiculului.

Producătorii de sisteme de conversie (unii le numesc kituri) sunt atât de siguri că oferă garanții extinse cu privire la sistemele lor de GPL. Cumparatorul poate negocia cu reprezentanta inainte de achizitionarea masinii la o clauza ce permite montajul unui kit GPL intr-un service autorizat fara a pierde garantia.

4.GPL este la fel de sigur ca benzina

Sistemele GPL auto au fost utilizate în condiții de siguranță în vehiculele din Romania de zeci de ani. Sistemele romanesti de combustibil GPL trebuie să îndeplinească cerințele stricte ale standardului R.A.R RNTR-6 , care acoperă caietul de sarcini, instalare și întreținere. Sistemele GPL auto sunt dotate cu o multitudine de dispozitive de siguranță și considerații de proiectare. Supape de reducere a presiunii, sisteme automate de închidere, sisteme de trecere automata pe benzina la detectare de scapare a gazului și rezervoare de oțel ce rezista la presiuni de 5x mai mari decat cele de incarcare. Asigurarea unei masini pe GPL nu va consta niciodata mai mult decat o asigurare auto normala În cazul în care mașinile cu GPL ar fi fost mai periculoase, puteți paria ca societățile de asigurare ar fi cerut mai mult pentru asigurarea autovehiculelor.

5.Spatiu zero de ocupare a portbagajuluiinslatalii gpl portbagaj

Rezervoarele cilindrice erau cele mai populare pana acum 8 ani, fiind si singurele de pe piata. Acestea desi ofera un litraj mare, ocupa un spatiu considerabil din
masina. Există noi inovații in tehnologia de creere a unui rezervor GPL, care conservă spațiul de încărcare pentru lucruri importante, cum ar fi bagajele, carucioarele de copii, etc. Noile rezervoare GPL toroidale sunt în formă de gogoașă și de obicei sunt montate în oala rotii de rezerva. Astfel dupa un montaj corect, spatiul dvs. din portbagaj va ramane neschimbat. Marimea buteliei difera in functie de spatiul destinat rotii de rezerva si poate varia de la 20L pana la 70L. Rezerva este de cele mai multe ori inlocuita de un kit de reparatie pana.

6.Unde gasim statii de incarcare?

Faptul ca GPL-ul se gaseste greu, este cel mai mare mit dintre toate. Doar in tara noastra exista in jur de 2000 de statii de alimentare cu gaz, iar acest numar este in crestere. In Romania se pot verifica aproape toate statiile de incarcare GPL pe site-ul http://www.gazonline.ro .

7. Masina se alimenteaza dificil pe GPL

Cu siguranta multi soferi sunt reticienti cand vine vorba de montajul unui kit GPL auto din cauza dificultatii de alimentare. Foarte gresit! O masina pe GPL nu este deloc greu de alimentat, iar conform normelor in vigoare, in Romania alimentarea se efectueaza de fiecare data de catre angajatul statiei. Prin urmare, dumneavoastra nu veti fi nevoit sa va ingrijorati ca nu cunoasteti procedura de alimentare cu gaz.